måndag, maj 12, 2008

Skolan.

Just nu sitter jag i skolan, nere i Hp´s datasal med Elin, Abdi och Efrain. Vi har haft genomgång i Turism som vi har nu i två timmar, sen har vi fått en varsin stad vi ska fördjupa oss i, allt inom turism, service, boende, Kulturutbud, nationalrätter m.m. Jag fick Paris och vart nöjd med det, bättre än Prag och Budapest som vissa andra fick. Men jag är fortfarande lite tjurig över att Emir fick Barcelona, för det ville jag ha. That´s life, Man kan inte få allt här i livet.
Jag slutar egentligen 15:30 idag men det blir att dra hem så fort som möjligt, alltså vid 14:10 ungefär. Då blir det att möta upp Malin för att gå och sola på badhuset, sen gå en promenad på 6 km hem till mig för att ligga ute på studsmattan och fortsätta sola och äta isglass, sen ska jag pierca henne.
Sen ikväll blir det att plugga en hel del, har hur mycket som helst som MÅSTE in den här veckan. Och eftersom det är studiedag på Torsdag så blir det att sitta hemma hela dagen och göra klart projektarbete.
Nu ska jag sätta igång och leta fakta om Paris och skriva ner lite. Ha en trevlig dag!

Inga kommentarer: