torsdag, maj 29, 2008

Home sweet home.

Kom precis innanför dörran, vill helst bara vara ute idag eftersom det är SÅ fint väder. Men jag ska snart åka till mormor för att klippa hennes gräs. Pappa väntar faktiskt på mig nu för att jag ska bli klar.


Idag i skolan har jag och Elin jobbar hur mycket som helst, vi är klar med ALLT i organisations och Ledarskap. Nu är jag klar med ALLT i skolan som jag kan göra faktiskt, mer än det här går inte fast jag kommer få några IG-n. Men det är försent att gå och komplitera det nu eftersom betygerna sätts i morgon.

Ska åka iväg nu och klippa gräset, sen ska jag hem och beställa hårförlängning, hjälpa Elin att plugga och ikväll vet jag inte vad som händer.

Varför sitter ni och läser min blogg nu? Ut i solen med er. hehe


Måste bara ladda upp den här söta bilden på Elin som jag tog idag. Hennes nya klänning är jättefin men den var rosa, gillar inte det. Ska köpa en svart likadan i helgen.

Inga kommentarer: