fredag, maj 23, 2008

Mässan dag 2.

Äntligen hemma och äntligen helg! Hallelujah..
Kom precis hem nu, efter att jag, Elin, Jimmy och vår kära mentor Gunilla hade lämnat alla prylar i skolan som hade på mässan så kom mamma och hämtade mig. Så sprang vi runt på bruket (centrum för er som inte förstår vad vi menar när vi säger bruket i Hofors.) Köpte massa blommor hos Anders, var in på apoteket, Linda Lans, Sportringen, Sparköp och lite överallt. Sen var vi ner till bror Mattias för att lämna blommor tills hans flickvän Jenny som fyllt 25 år.
Nu är jag hemma iaf och ska packa upp min bärbara dator och städa upp lite i mitt rum. Sitter uppe på stationära datorn nu. Och sen idag blir det att plugga massa, ska börja med att skriva allt om mässan, vi fick nå papper som vi ska gå efter för nån dag sedan så ska leta på det också.
Jag är faktiskt jättenöjd med dom här två dagarna, det har vart roligt och sen att träffa så mycket folk var trevligt.
Bilden här ovan.... Det var nämligen så att när vi skulle åka till skolan ifrån Hoforshallen där mässan har varit så viste vi inte hur vi skulle få med oss "trädet" som vi haft i en vas med massa stenar som prydnad. Så jag fick den stora äran att hålla i den ifrån takluckan på Elin´s bil. Det var roligt kan jag säga, folk undrade väl va vi höll på med.

Lillplutten Jimmy snodde min plats i Elin´s bil, men han är snäll ändå.




Lite av mässan, dålig bild dock. Jag gick aldrig runt och knäppte nå kort på nå andra montrar tyvärr. Ångrar att jag inte tog på kusin Cathrine och Janinas.



Suddig bild men det är Emir och hans "tjejer". Tror han var glad när vi lämnade honom själv där så han fick prata med girlsen.




Mina älsklingar "brorsan" Richard och Elin.






Inga kommentarer: