söndag, maj 25, 2008

Lång lista med onödig fakta!

DIG:
1. hur lång är du? - Över 170cm iaf.
2. vad vill du bli när du bli stor? - Egen företagare till min piercingstudio (hårdrocksaffär)
3. vad pluggar du? - Handels/Administration-p (Pyskologi, Digital Foto, kommunikation)
4. har du långt hår? - Hell yeah.
5. vilken hårfärg har du? - Vit och svart.
6. sminkar du dig? - Ja.
7. har du haft sex senaste månaden? - De ni.
8. hur många personer bevakar du på bdb? - 8 st.
9. vilken deo använder du? - Vet ej va den heter.
10. vad har du för färg på dina underkläder just nu? - Svart BH och svarta hotpants med spets.

FAMILJEN:
1. bor dina föräldrar ihop? - Ja.
2. vem är bäst, mamma eller pappa? - Pappa, för han är snällast och han förstår en.
3. hur många syskon har du? - 1 riktig bror och 2 halvsyskon.
4. vad är det senaste du sa till din mamma? - Har Atterdag fästingar på sig nu?
5. vilken mat lagade din pappa senast? - Han grillade kött.
6. hur många ställen har du bott på? - 1, i vårt egna hus pappa har byggt.
7. vem i din familj stör du dig mest på? - Mamma tror jag.
8. vilken familjemedlem är snällast? - Min syster.
9. när hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? - Träffade syrran idag, annars vart det länge sedan jag hittade på något med syskonen.
10. hur gammal är din mamma? - Mamma är 49 tror jag.

KOMPISAR:
1. bästa vän/vänners namn? - Har så många, GusstN, DillaN, micke, Matte, Jenna, Jenni, Micha, ELIN, Richard, Abdi, Andreas, Rickard, Carro + tusen till.
2. när var du senast med nån kompis? - Igår, var hem till GusstN en sväng.
3. vem sov du hos senast av dina kompisar? - GusstN.
4. har du kysst nån kompis? - Ja.
5. har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? - Ja, flera stycken.
6. vem har du varit kompis med längst? - Vet inte riktigt, men Richard, GusstN, Jenna och Micha.
7. vem känner dig bäst? - Charles och GusstN.
8. längsta tid du varit osams med en kompis? - Över ett halvår pga att jag vart tillsammans med en kille hon inte gillade.
9. skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? - Ja, för att vara snäll. Men vi skulle skratta åt det bara.
10. känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? - Ibland så.

KLÄDER:
1. vad har du på dig idag? - Svarta spända bralls, svart/vit randigt linne, underkläder.
2. har du bytt om idag? - Jag bytte linne innan jag åkte till mormor bara.
3. favorittröja? - Hm, Min svarta hood tröja som just nu Sabina har.
4. sexigaste klädesplagget på andra könet? - Cheap monday(spända brallor), nån snygg märkes/band T-shirt och Converse/vans skor.
5. har du gett bort kläder nån gång? - Ja.
6. har du ångrat ett klädköp nån gång? - Många, Många gånger.
7. har du handlat kläder genom internet? - Ja, några gånger.
8. har du ljugit om bh-storlek nån gång? - Haha, NEJ.
9. fulaste plagget andra könet kan ha? - Fula skor, byxor.
10. vad använder du för skor? - Vita höga Converse, Allstar converse (Svarta). ALLA MINA CONVERSE. Har typ 18 par.<3

VÅGAR DU:
1. vågar du skrika åt dina föräldrar? - Ja, alltid.
2. vågar du klä dig annorlunda? - Ja, det är väl de jag gör?!
3. vågar du vara dig själv? - Ja, men beror på vilka man umgås med.
4. vågar du visa dig i bikini/badbyxor? - Ja då.
5. vågar du fisa inför din pojk/flickvän? - Ja.
6. vågar du pierca dej? - Ja, annars skulle jag väl inte ha typ 80 piercingar.
7. vågar du dig på utmaningar? - Beror på.
8. vågar du ha sex på offentlig plats? - Hm, ja.
9. vågar du vara omogen? - Ja såklart.
10. vågar du äta småkryp? - Nej, dom är så äckliga så jag kan spy på dom.

SKOLAN:
1. vad heter din skola? - Björkhagsskolan (Den är en av Sveriges finaste och bästaste skolor).
2. vad heter din favoritlärare? - Gunilla, vår nuvarande mentor. Hon är förstående.
3. vad är ditt favoritämne? - TURISM.
4. snyggaste läraren på skolan? - Danne såklart. ;)
5. har du bra betyg? - Dom duger.
6. tråkigaste ämnet? - Naturkunskap och Bransh & Produktkunskap.
7. har du skolkat mycket senaste året? - Ja, för mycket. :(
8. Har du fuskat på prov? - Inte på gymnasiet.
9. hur tar du dig till skolan? -Bil.
10. har du gjort mer än kyssas med någon när ni varit i skolan?- Ja, pillrat micke på pungen. ^^

RANDOM:
1. vet du vem FATO är? -nää?
2. när tuggade du tuggummi senast?- Igår, men jag hatar tuggummi.
3. när var du på semester senast? För några veckor sedan då jag var i Åland och härjade runt.
4. vilken färg är det på din tandborste? - Vit och Grön.
5. är ditt hår tråkigt? - Ja, som FAN.
6. vad har du för påslakan just nu? - Svarta med guldiga kinatecken.
7. när såg någon dig naken senast? Idag.
8. hur ofta duschar du? - varannan eller varje dag.
9. gillar du BUBBEL ROLLER? - Nä?
10. när ska du gå och lägga dig? - Vid 23:30 tiden (om en timme)
Vad är klockan nu?- 22:30

Inga kommentarer: