lördag, maj 24, 2008

Lördag!

Godmorgon alla!
Nu har jag vaknat och klätt på mig, tänkte gå upp och göra något att äta, tror det blir frukost nu för klockan 18 kommer bror Andrej hit och då ska vi göra Tacos och äta. Sen ska jag skjutsa och hämta honom för han ska till vår andra bror Mattias på fest ikväll eftersom hans flickvän fyllt 25 år (som jag sagt några gånger nu).
Annars idag, alltså hela eftermiddagen ska jag plugga. Ska börja skriva om mässan, vi har fått ett häfte vi ska gå efter. Lika bra att göra det nu medans man kommer ihåg allt.
Ni kanske undrar var det var för inlägg jag skrev igår innan jag skulle lägga mig, det var så att jag gillar verkligen inte när personer förändras när dom dricker alkohol. Och speciellt inte den man tycker om hur mycket som helst. Så igår var det bråk och tårar. Men till slut somnade båda och han vaknade upp glad i morse.
Ja va sa vi?! Frukost kanske.

Inga kommentarer: