lördag, maj 31, 2008

Bessemerfesten dag 1

Kom hem vid 2 tiden inatt, var hungrig och trött så tog en macka och gick och la mig och sov. Hade precis nyktrat till när jag kom hem också men orkade inte slå på datorn. Vaknade vid 11 tiden idag men låg kvar i sängen med älskling till runt tolvtiden.
Nu springer jag omkring med pyjamas och har nyss laddat in bilderna sen igår, tyvär vart dom jättesuddiga och mörka så kommer inte ladda upp dom här, förutom bilden här under på karusellen "virvelvinden". Resten av bilderna finns att se på bilddagboken (länk på sidan).
Var jätteroligt igår iaf, åkte karusell några gånger och sprang runt vid utediscot, öltältet och lite överallt. Träffade massa roligt folk, Emir och Efrain från klassen, Diana, någon Danne och sen alla kompisar som jag inte orkar rabbla upp här. Jo, träffade min kompis Micha som var i Hofors och hälsade på och Dillan och hennes kille Tommy som var här en stund som sedan skulle vidare till Dillans mamma. Men det var jätteroligt.




Inga kommentarer: