tisdag, maj 27, 2008

Mycket rolig grej.

Nu har jag skrikit ur mig lite och ska sätta mig och göra alla uppgifter jag har var i Organisation & Ledarskap så jag kan skicka in det till Anki idag, har bestämt mig att jag ska göra klart det idag, även om det är hur svårt som helst.
Tror att jag har sagt så många gånger.
Och i morgon ska jag ha muntlig redovisning för klassen om en stad alla skulle skriva om, jag fick Paris. Ska prata lite om Paris och sånt och ska visa upp på en stor skärm genom min bärbara dator ett bildspel med bilder om det jag berättar.
Och anledningen till att jag har den stora glada smileysen här är att jag kom på en ide, vad jag ska ha som sista bild. HAHA säger jag bara, ni kan få se bilden i morgon när jag kommit hem från skolan. Nu är jag glad igen, fast jag har ont i munnen så det är jobbigt.
Men men, Nu ska jag börja med Org.ledarskap.

Inga kommentarer: