måndag, maj 26, 2008

Nöjd för dagen!

Jaha, 10 000 läsare och en glass i handen. Kan det bli bättre en måndagskväll?
Tror inte det va? Eller jo, om man hade sin älskling som skulle ligga i sängen och ropa på en. Men jag får vänta några dagar till.
Har precis duschat, gjorde peeling på kroppen och hårinpackning. Har smörjt mig nu och känner mig jättefräsh. Nu ska jag bara äta upp världens godaste glass sen lägga mig i sängen och försöka få lite sömn.
Ska upp vid 07:00 i morgon och fixa mig så jag är klar till strax före 8 för då kommer Elin hit så ska vi äta frukost tillsammans, om det är fint väder blir det ute på balkongen, annars ska jag duka upp i köket. Det blir nog vår favorit, kanske inte bra till frukost men iaf. Varma mackor, MUMS!
Dags att dra sig till sängen, skulle hellre vilja sitta kvar här men för att orka med denna hetsiga vecka så lär jag ha sömn. Godnatt på er!

Inga kommentarer: