måndag, maj 19, 2008

Lycka till.

Just nu är min sötnöt på en skola för att spela för dom, hoppas det går bra för honom. Men det tror jag eftersom han är bäst! <3>Själv så har jag precis kommit hem, det vart inte att äta nått i skolan men följde med Richard, Elin och Jimmy dit. Sen gick jag, Richard å Jimmy ner till bruket och köpte dricka sen kom mamma och hämtade mig vid busshållsplatsen. Nu sitter jag i min kalla källare och funderar på om jag ska göra något att äta innan jag sätter igång och pluggar.
Ska även hem till min bror Mattias för hans flickvän Jenny fyller 25 år idag, så vi ska dit en sväng och gratta henne på eftermiddagen, annars idag blir det bara massa plugg. Dom flesta kurserna börjar ta slut eller är redan slut men det är så mycket som måste göras som inte har gjorts i höst. Så idag blir det att plugga Projektarbete, Organisation & Ledarskap, Bransh & Produktkunska, Svenska C, Turism.
Men nu först blir det mat, hoppas ni får en fin dag i solen!


Inga kommentarer: