torsdag, maj 22, 2008

Har en lååång TORSDAG framför mig!

Godmorgon folket!
Jag har precis tagit mig upp ur sängen och jag är hur trött som helst. Ringde nyss Elin och det var lika hemma hos henne, men hon skulle ta och sträcka på sig en sista gång och gå upp hon också.
Jag trodde att det skulle bli lungt nu på morgonen men har vist lite saker jag måste göra. Ska hoppa in i duschen nu först, äta frukost så jag orkar med dagen, packa ihop datorn, Lägga ner alla kläder och saker jag ska ha med eftersom jag och Elin ska ner till henne och byta om innan mässan sen.
Jag ser verkligen fram emot den här dagen, det kommer nog bli hur kul som helst. Hoppas bara att Elin kommer kunna stå mer än 1 timme, jag kommer stå där hela tiden eftersom jag är ansvarig för ALLTING pga att jag har med mig datorn.
Ja, egentligen har jag Org. Ledarskap nu 8:15 men hinner aldrig dit. Ska sätta igång nu så jag inte missar så mycket av nästa lektion. Kanske hinner uppdatera en sväng i skolan under förmiddagen, annars hörs vi ikväll vid 19 tiden då jag är hemma igen.
Önska mig lycka till idag och hoppas att ni kommer få en trevlig Torsdag för det ska jag ha! Kram

Inga kommentarer: