onsdag, maj 14, 2008

Färdigpluggat för dagen.

Nu har jag pluggat färdigt för dagen, men om jag inte åker till GusstN och ser på film sen så ska jag göra klart Paris-arbetet och skicka till läraren i Turism.
Jag och mamma ska snart åka en sväng till mormor med mat, men nu kom min bror Andrej så vi blir nog kvar hemma en stund till. Sen när jag kommer hem ska jag ringa GusstN och kolla vad hon gör om jag inte gör det nu före och hoppar av hos henne när vi vart hos mormor, det visar sig.
I morgon är det studiedag och då är jag ledig, så jag och mamma ska gå upp i tid och åka och kolla på studentkläder till mig, jag vill helst ha något svart. Sen får väl alla säga vad dom vill om att jag inte har vitt, sådäså. Men det blir nog något svart över och vita leggings, har vita skor också.

Måste visa detta kort jag knäppte på min bror Mattias och min far när dom äter korv m bröd ute på stockarna vid tomten. Dom har nämligen hållt på och haft en jäkla liv för sig ute med att klyva ved sen 9 i morse. Så jag och mamma fixade mat och gick ut med.

Dom kom nyss in och drack kaffe för Mattias tjej Jenny kom hit, så sa dom: Sista pinnen klöv vi och kastade iväg tillsammans. ha ha

Inga kommentarer: