fredag, maj 16, 2008

Ett litet inlägg till.

Varför ska det alltid vara såhär på helgerna?
Varje helg när det är fest som gäller blir det såhär, massa tjaffs och sms hit och dit. Det är aldrig riktigt bra förutom på veckorna då det inte är fest som gäller.
Jag har bestämt mig att inte lita på en enda person, den ända man kan lita på är sig själv och jag vet hur jag är och vad jag gör.
Och en sak till, jag hatar alkohol. Ni som tror att jag är så hård och dricker och allting, ni har så fel. Jag klarar mig hur bra som helst utan att dricka mig full varje helg och gå ut på krogen. Jag har aldrig vart ut på krogen i Sverige och jag är snart 19 år, I Bulgarien och Åland har jag vart ut men inge mer.
Förstår inte varför man måste festa varje helg? Nån som kan svara på det?
Nu börjas väl helvetet igen! :(

Inga kommentarer: