tisdag, maj 20, 2008

Hemma!



* Dammsuga och dammtorka mitt rum.
* Gå igenom båda klädersgarderoberna (som jag sagt länge att jag ska göra).
* Försöka hinna med 30 minuters motion varje dag.
* Beställa hårförlängning tills studenten.
* Fixa en ljusslinga nu innan Torsdag för vi behöver en på mässan.
* Åka iväg och handla BH och Leggings till studenten.
* Fixa Alkohol till studentkvällen.
Käns som att jag har lite att göra nu under dom här 15 dagarna. Nu har jag iaf gjort ett arbete på 7 sidor om Adolf Hitler och hur han är som person och om hans uppfostran och massa om Y och X person (Ledare) som uppgiften handlade om. Jag har även gjort klart min Paris-resa i turism som jag ska skicka till läraren nu direkt och jag har ätit pannkakor.
Sitter uppe vid stationära datorn nu men ska bege mig neråt och försöka söka in kanal SVT1 nu för om 10 minuter börjar Semifinal 1 i Eurovisiong Song Contest.
Ha en trevlig kväll!



Inga kommentarer: