fredag, maj 23, 2008

Tiden går så fort..

Klockan är snart 20:30 och det är alltså kväller redan. Har inte gjort någonting sen jag kom hem idag nästan. Elin var hit en sväng och snackade lite bara, sen har jag plockat upp min bärbara datorn bara.
Tiden bara rinner iväg, vet inte hur jag ska hinna med allt i skolan nästa vecka. Det blir bara plugga plugga och plugga varje dag och nätterna långa. Även om jag ska vara uppe hela veckan dygnet runt ska jag klara av allt jag ligger efter i och det är faktiskt sjukt mycket ska jag säga. Sen så kan jag vara nöjd på studentdagen.
Kom och tänka på en sak också. Ni som läser min blogg kanske vet att det är bara jag och Elin som är tjejer i klassen! Och jag gick i samma klass som Elin 7-9:an också. Då var vi fiender, vi snackade aldrig med varandra eller något. Sen började vi gymnasiet och vi kom inte alls bra överens första året. Men i andra året började vi snacka mer och mer och om djupare saker om oss själva.
Och sen vi började andra året, alltså för 1,5 år sedan. På den tiden har vi blivit hur bra vänner som helst, och vi har sagt att vi INTE ska förlora kontakten med varandra. Vi har hur roligt som helst ihop och Elin är en jättego tjej. Gillar verkligen henne, vi kan snacka om precis ALLT mellan himmel och jord. Jag känner mig mer trygg att prata med henne om saker jag inte ens kan prata med mina närmaste vänner om. Och sen Richard Rolf "brorsan", han och jag har gått i samma klass sen lågstadiet, så vi är som syskon! Han kan jag inte leva utan.
Jag hoppas verkligen att hela klassen kommer hålla kontakten. Kärlek till er!
Vet ni vad jag ska göra nu? Ska äta sen kvällsmat, som det alltid brukar bli. Sen blir det tv och ta det lungt ikväll. Ha en trevlig kväll nu så hörs vi senare.
Förresten, vad tycker ni om mitt blonda hår? (bilden)

Inga kommentarer: