lördag, maj 31, 2008

Dags för öltälterna nu.

Sen sist har jag ätit grillmat, städat mitt rum men har inte dammotorkat ännu, Ska göra det i morgon. Har även fixat mig nu, blev leggings, jeansklänning som man knäpper ihop med knappar fram och en riktigt cool frisyr och mycket sot runt ögonen, till det blir det ett par svartvita converse.
Har öppnat första cidern nu och ska snart åka till Malin och Jenny, sen blir det att vänta tills dom är klar för sen ska vi vidare upp till Hofors. Gå runt och kolla lite sen möta upp Amira, Jenna, Kim, Malin och Camilla. Det dyker nog upp med folk. Vi ska iaf in på öltälterna idag, så måste komma ihåg mitt legetimation.
Förlåt också för att jag inte skriver så ofta nu, men har ju vart fullt upp hela veckan eftersom det var så mycket i skolan. Och nu i helgen är det bessemerfesten, det är en helg om året så då går nog det före datorn. Nästa vecka börjar vi en ny kurs, helt sjukt att vi gör det veckan innan vi slutar men så är det.
Dags att åka, ha en trevlig kväll alla. Ses kanske i öltälterna.

Inga kommentarer: