söndag, juni 01, 2008

Godmorgon Söndag.

Igår var det riktigt kul, började med att jag åkte till GusstNs hus där hon och hennes syster Jenny hade korkat upp på farstukvisten. Malin H kom dit efter en stund också. Vi satt där och drack och vid 22 tiden åkte vi till bruket (hofors), vi fick ta oss en promenad till statiol för minuten funkade inte. Sen blev det langos, karusell, öltältet för fulla muggar och sen gick vi till folkan uteplats där det var karaoke, bar m.m
Vart massa bråk där inne och småungan försökte ta sig in men dom vart utslänga lika fort av polisen.
Kom fram en kille och ville dansa med mig, sen hade han spasmiska ryck när han satt brevid mig på nån bänk. Sen sa han att han älskade mig och massa mer, var lite mer än så men det behöver jag inte ta här. Träffade Micke, Jonte, Micha, Diana och massa mer folk, Tessa F var lite dragen också. haha
Kom hem efter 2 i natt och då var det bara lägga sig och sova direkt. Och nu idag ska jag duscha, ringa gusstn och jenny och fråga om vi ska iväg och grilla vid någon sjö kanske eller något. Om det inte blir det så ska jag plygga hela dagen, ska försöka få ihop projeketarbetet och 10 kapitel i Bransh så jag iaf får G i det. Betygerna sätts nu på tisdag och i morgon börjar jag en helt ny kurs i skolan.
Nu orkar jag inte sitta här, vill få ut något av denna dag.

Inga kommentarer: