måndag, juni 09, 2008

Inför studenten!

Kom nyss hem från kyrkan, alla utgångselever har vart där och tränat, och varje klass´s mentor.
Alla ska sitta efter alfabetisk ordning i kyrkan, vill säga BF, IP, HP, EL, NV, SP. Sen på raderna ska man sitta efter ens efternamn, jag är 3a ut på scen iaf.
Rektorn gick även igenom allt med alkoholen, Som sagt... Kyrkan är en helig plats. PUNKT!!!
Jag och Elin var och hämtade en skylt nere i källaren vid SP, vi ska ju ha dom på studenten. Så vi skulle skriva med guld tänkte vi och vi skulle ha ett handavtryck också. Så jag kletade in mig i guld, fint de.
Vår skylt vart riktigt bra!

Säger bara det att om någon skriver lika. Vill säga om nån läser min blogg från skolan. Då blir det krig! Hitta på något eget ..

Nu ska jag ta något och äta, sen åka och handla lite till studenten.. vill säga smörgåstårtbotten, drickback m.m

Inga kommentarer: