torsdag, juni 26, 2008

Va kommer det bli av Sandie?

Har mycket funderingar idag om vad jag vill göra med mitt liv. Ska jag plugga vidare och isf vart i Sverige? Ska jag flytta utomlands och börja plugga? Ska jag bo kvar i Hofors och försöka fixa jobb?
1. Bo kvar i Hofors hela mitt liv med alla byfånar och försöka få tag på ett jobb ?

2. Försöka komma in på högskola i Falun eller Gävle och flytta dit och plugga TURISM, träffa nytt folk att umgås med. Efter högskola börja jobba på turistbyrå eller något inom turism ?

3. Flytta till England (brighton) och börja plugga turism och sedan kanske bo kvar där eller flytta till Sverige efter några år av pluggande där.

4. Försöka få tag på nått lärlingsjobb som piercare i Sverige och försöka flytta till den staden/samhället ?
Måste verkligen börja tänka till nu vad jag till arbeta med. Vad jag vet nu är att jag flytta hemifrån och från Hofors.

Någon som har något annat förslag?

Inga kommentarer: