måndag, juni 09, 2008

Godkväll!!!


Ikväll har det inte hänt mycket. Har kollat på sommartorpet, packat och klart och sen lyxfällan. Och sen har jag läst aftonbladet på nätet och läst alla bloggar. Ska precis stänga av datorn och lägga mig. Orkar inte duscha ikväll så går upp en timme tidigare i morgonbitti för att göra det.


Morgondagens planer :

06:00 Gå upp och duscha + äta stadig frukost.
08:00 Vara klar för att ringa GusstN och kolla vart vi ska träffas och vilket tid exakt.
RUNT 08:45 träffa GusstN och hennes familj för att kolla på Johan (yngsta i deras familj) som slutar 9:an.
RUNT 10:30-11:00 blir det att åka hem och äta och torka av sig eftersom dom åker traktor med släp så kommer väl få hundratals vattenballonger på mig.
12:00 Äta lunch
13:00 Åka och handla det sista till smörgåstårtorna, fikat m.m till studenten.
14:30 Städa mitt rum, vill säga dammsuga, dammtorka, plocka undan och byta sängkläder.
16:00 Hämta baby!<3
Så ser lite av min dag ut, nu ska jag sova. Godnatt!

Inga kommentarer: