tisdag, juni 10, 2008

Va ska jag göra?

Nu har man slängt i sig lite frukost och nu sitter jag och lyssnar på Gyllene Tider. Tänkte vänta tills mamma och pappa kommer hem sen ska jag städa mitt rum. Sen färga håret svart (igen), det blir utväxt direkt och eftersom vi inte ska ha mössorna på oss i kyrkan då vi hämtar betygerna så vill man ju vara snygg i håret.
Längtar verkligens till i morgon, det är nog det jag mest kommer skriva i bloggen idag. Men sen är det över lika fort. För när man vaknar upp på Torsdag morgon har man tagit studenten och då står man där inför framtiden.
Nej, nu ska jag inte tänka för mycket. Måste hitta på något jag ska göra idag förutom att städa och färga håret. Vill att dagen ska gå fort så det får vara student någongång.
Va ska jag göra?
För jag går och fiskar! *sjunger*


Inga kommentarer: