tisdag, juni 17, 2008

"Knarka" värktabletter för att kunna sova!

Har knarkat Citodon hela kvällen, det är en jättestark värktablett som hjälper mot svår smärta. Tror ni det hjälper mot min värk i svanken och benet ? NEJ.
Har ätit popcorn nyss och kollat lite på fotboll med mamma och pappa, men nu tänker jag borsta tänderna och gå ner till sängen för att försöka lägga mig bekvämt för att kunna få några timmars sömn inatt iaf. Det värsta är att jag är rädd att inte komma upp i morgon, för det är jobbigt på morgonen när man legat rak hela natten. Vi får se hur det kommer gå.
Tur att man har världens underbaraste pojkvän som alltid stöttar en och gör en bra på humör. Utan honom skulle allt vara svårt och då skulle jag nog legat och gråtit nu pga smärtan. Tack älskling för att du alltid står vid min sida!
Morgondagen, Ska upp vid 07:00 tiden i morgon för att hämta upp småkottar (barn) för att sedan åka och kolla på älgar. Ni får se massa bilder och kanske video(sar) från det när jag kommer hem i morgon. Vet inte när jag kommer hem, men det märker ni väl, HÅLL UTKIK!
GODNATT!!






1 kommentar:

Anonym sa...

Jag finns alltid här för dig älskling<3<3