tisdag, juni 10, 2008

Dagen är ändrad.

Godmorgon Tisdag!
Vaknade av att Richard ringde och väckte mig vid 08:45. Jag som skulle upp klockan 06:00 för att hinna fixa mig och åka till folkan för att se Johan gå ut 9:an. Nu kom jag upp från sängen, pratade nog med Richard i en timme tror jag. Mamma ringde nyss och hon hade köpt hårfärg och allting tills i morgon så ska inte iväg och handla någonting idag heller.
Just nu åker 9:orna runt i sina lövade vagnar, 3 år sedan jag gjorde det. Det var så roligt. Synd bara att vi inte kommer göra det i morgon, försent påtänkt nu men jag och Elin vill göra det. JAJA, man kan inte får allt här i världen.
Iaf så ser min dag ut som ett stort frågetecken, vet inte vad som händer eller vad jag ska göra. Men nu ska jag äta lite frukost iaf.
Grattis Johan som går ut 9:an idag och fyller år också! <3

Inga kommentarer: