torsdag, juni 19, 2008

Midsommar på GRÄSÖ!

Godmorgon alla pigga och glada!
Jag somnade tidigt igår, vilket gjorde att jag vaknade tidigt. Lite jobbig natt har det varit för direkt när jag rört mig har jag haft ont i svanken så har vaknat 5 gånger varje timme, MINST.
Gick upp vid 9 tiden, har duschat, sminkat mig, packat och klätt på mig. Ska platta håret och sätta i den i väskan sen är jag klar. Jag brukar alltid packa med mig hela garderoben, så tänkte jag att jag inte skulle ha med så mycket idag men min väskbag är fullproppad, efter plattången får man nog inte ens ner en tändsticka, ha ha.
Nu ska jag fixa håret sen äta något och ringa GusstN. Åker vid 13 tiden och det blir en snabbis förbi systemet i Valbo också, ska passa på och köpa lite smink då snabbt. Jag själv ska inte dricka något eftersom jag äter starka tabletter. Och nu borde jag ta något att äta innan jag spyr, tog en citodon vid 8 i morse och man ska äta något till då, gjorde inte jag.
Dags att fixa det sista, hörs på LÖRDAGKVÄLL med massa bilder och annat skoj.
Vart ni nu är där ute i världen, hoppas ni får en bra midsommar!

Inga kommentarer: