måndag, juni 23, 2008

Arg och förvirrad!

Godkväll!
Jag är arg och förvirrad just nu, för det första är jag förvirrad pga framtiden och yrke. Jag kan inte gå hemma hela sommaren och inte göra något. Måste ha pengar och jag vill flytta hemifrån. Jag vet att jag ska tillbaka till skolan för att göra projeketarbete m.m nu i höst men vad ska jag göra tills dess? Jag vet en sak jag måste ta tag i, det gäller bara att sätta igång. Det ska jag göra i morgon.
Och för det andra är jag arg på Aleks som beter sig så konstigt. Ena sekunden säger han att jag är allt han någonsin drömt om och andra sekunden ger han mig hans kompis msn för att jag ska ta honom, sen blir han sur och blockar mig. Jag förstår mig inte riktigt på honom, vadfanhållerdupåmed?
Vad vart det av kvällens planer då? Ehm, jag har duschat och sen har jag inte gjort så mycket mer. Tänkte kolla på film men klockan smet iväg och nu är den redan efter 22. Alltså blir det läggdags snart istället, kanske vore bra att lägga sig i tid så man kommer upp i tid i morgon så man får något gjort här hemma.
Det är ganska mycket saker som ska planeras nu också, ska iväg på vissa saker i sommar. Men allt är inte klart än. Mer om det i morgon, Godnatt på er!

Inga kommentarer: