torsdag, juni 05, 2008

Studentbalen - Hofors.

Kom nyss hem från konserthallen, var dit med Richard och Jimmy och kollade på alla som var med på studentbalen. Ångrar nästan nu att jag inte gick, alla var så fina.

Nu ska jag iaf sy klart min förlängning, sen ska jag städa mitt rum. Klockan är mycket men vi är lediga i morgon eftersom det är ny dag. Så gör inget om jag blir uppe halva natten.


Lite kort jag knäppte, alla kort finns på http://sandylower.bilddagboken.se/p/main.html , klicka på dagens datum så kommer dom upp, beskrivning för er som inte vet.
Här har ni lite bilder iaf!

Elin och Pelle när dom anländer i deras bil.

Pelle och Elin var så vackra.


Sandra och Johanna var jättefina också.

Efrain, Albours och en fin tjej som går SP1, kommer inte ihåg hennes namn. Nima tror jag.

Inga kommentarer: