tisdag, juni 17, 2008

Home sweet home.

Nu kom jag precis hem från Elin, sov där inatt. Kändes som att det var lika bra eftersom det vart så oroligt igår med allting. Vi hade en trevlig kväll iaf, var ute och gick, satt och snackade, somnade ganska sent men är inte så värst trött idag. Denise kom och klampade in i lägenheten för ca 1 timme sedan med frukost, sen nu skulle dom tapetsera hennes sovrum så dom skjutsade hem mig först.
Har så ont i svanken fortfarande, kan knappt sitta och jag kan inte gå rakt. Jag kom knappt upp från Elin´s säng i morse för jag hade så ont.
Nu ska jag iaf hoppa i mjukiskläder sen sätta mig på motionscykeln 1 timme för att det kanske hjälper lite med svanken, för då töjjer man nog ut musklerna. Sen ska jag duscha och slappa resten av dagen.
Och det allt handlade om igår, alltså varför jag sov hos Elin och var tvungen att åka dit för det är viktigt. Det kommer jag inte ta upp här i bloggen för det är allvarliga saker.
Hörs senare!

Inga kommentarer: