onsdag, juni 18, 2008

Det visar sig.

Jag kan helt enkelt inte bestämma mig om jag ska vara med till Gräsö eller inte. Det tar inte så lång tid att slänga ner lite kläder för två dagar i en väska i morgonbitti heller så jag går upp vid 9 tiden och bestämmer mig då hur jag känner mig, sen får ni svaret.
Min älsklings rumpa där på bilden, den är så söt och klämvänlig. Var tvungen att lägga upp mitt smygfoto. Hoppas han inte blir surig, men det tror jag inte eftersom han är den underbaraste som finns. Du är HALLELUJAH för mig.
Nu ska jag tvätta bort allt smink, smsa Jenny om att jag hör av mig i morgon om jag blir med eller inte sen lägga mig och sova. Vill få sömn inatt så jag orkar kliva upp i morgon och duscha, packa och fixa mig.
Hörs i morgonbitti för er som är nyfikna över min midsommar. Godnatt

Inga kommentarer: