tisdag, juni 24, 2008

Allsång + jordgubbar = Pefekt tisdagkväll.

Sorry att jag inte skrev när jag kom hem från affären tidigare, men det blev massa prat hit och dit om vi skulle åka in till Ikea i Valbo en snabbis eller hur vi skulle göra. Men jag beslöt för mig för att stanna hemma så mamma och pappa åkte själv.
Så jag åt lite mat och smsade Jenny och 15 minuter senare kom hon och GusstN hit en sväng. Dom var inte kvar sålänge eftersom dom hade saker och göra hemma och jag skulle se på Allsång på skansen. Så vid 20:00 tiden vart det popcorn, Jordgubbar och vaniljglass till 1 hel timmes Allsång på skansen.
Nu sitter jag är och ugglar, är ganska trött så tänker snart gå och lägga mig. I morgon blir det fullt upp, mer om det får ni veta i morgonbitti och det jag skrev tidigare att jag skulle berätta lär tänkas över innan det kommer ut bland folk, så mer om det framöver.
Godnatt på er!

Inga kommentarer: