tisdag, juni 10, 2008

Studenten 11/6-05

I morgon är dagen kommen, den dagen alla väntat på dom senaste åren.
Att äntligen få gå ut skolan och känna vuxenlivet.
Det kommer kännas konstigt att inte gå i skolan nå mer, man har ju ändå gjort det i 12 år av sitt liv. Men jag ska plugga i höst igen, så för mig blir det lite sommarlov sen sätter det igång igen.
I morgon gäller det iaf, den stora dagen väntar. Hur kommer min dag se ut då?!
08:00 Då ska jag åka till Elin för att ha Champangefrukost och äta jordgubbar.
11:00-12:00 Ska vi vara i Kyrkan för betygs- stipendiutdelning och sång.
12:00-12:30 Gå kortege runt Hofors och upp till skolan.
12:30-13:30 Lunch för alla lärare och utgångselever.
13:30-14:00 Träff med klass + lärare vid ens program.
14:00 UTSPRING!
Där står alla släktingar och familj med skylt. Sen blir det att åka runt med Elin i bil och sjunga lite och blåsa i tutor. Sen hem till familjen där alla väntar på smörgåstårta och jordgubbstårta. Senare på kvällen, kan tippa på en runt 20:00 tiden ska jag och Elin möta upp klassen för att festa natten lång, blir nog Hagaparken.
Så kommer min studentdag se ut!
På torsdag kommer massa bilder och allt roligt som hänt på min studentdag. Hoppas ni kommer få en lika bra dag som mig. KRAM!

1 kommentar:

Anonym sa...

hoppas du får de kul<3