fredag, juni 13, 2008

Sandvikens student!

Kom hem från GusstN för ett tag sedan. Dagen började med att jag vist hade ringt GusstN när jag sov och hon var på betygsutdelning och mösspåtagning i skolan (sandviken), iaf viste inte att jag ringde henne så sa ingenting, 2 min efter så ringde jag igen och fick vet att 2 timmar senare började allt i Sandviken, alltså hennes student.
Sen somnade jag om 1 timme, vaknade 9:30 och 10:30 skulle jag möta hennes familj på bruket (affärerna i Hofors), så skynde mig upp och fixade mig. Sen åkte jag och köpte blommor och en nalle. Sen vart det en snabbis ner till gusstns hus innan vi åkte mot Sandviken.
Det regnade som fan, DRYGT men vi var inte där så länge. Sen vart det smörgåstårta och chokladkaka hos GusstN.
Lite bilder...


Ganska mycket folk i Sandviken, dom hade ju slagit ihop alla Sandvikens gymnasieskolor, alltså Hammargymnasiet, Bessemergymnasiet och Göranssonska.
En sne bild på Sarah!

Robin, Pamela och GusstN ute i regnet!


Dålig bild på GusstN´s hår. Men jag lockade det igår.
Och JA, hon har halva sidan svart och halva vit.
Nu ska jag fixa mig, sen ska ni få veta vad som väntar ikväll!


Inga kommentarer: