måndag, juni 23, 2008

Gud har öppnat ventilerna.

Jäklar vad det regnar ute, helt kolsvart uppe där också så snart blir det väl åska också. Det har kommit och gått hela dagen, regn alltså. Fast jag tycker att det är mysigt när det regnar och åskar ute, fast lite jobbigt eftersom man helst inte ska ha tv-n eller datorn igång då.
Ja, själv har jag inte ens klätt på mig något idag. Springer fortfarande runt i mina blåtvita pyjamasbrallor och det tänker jag fortsätta med tills jag ska sova sen. Har nyss ätit laxsoppa, riktigt gott var det. Det är laxtärningar, potistärningar, morötter och lök.
Tänkte att jag skulle städa upp lite i mitt rum nu, sen duscha och poppa popcorn och lägga mig och kolla på någon film. Jag har ju inge filmer så det blir väl The perfect man som jag sett 90 gånger nu.

Vad har ni för planer för kvällen då?

Inga kommentarer: