torsdag, juni 05, 2008

Sista skoldagen med lektioner.

Godmorgon! Sitter i skolan nu, var här i tid i morse. Gick och mötte Richard först innan vi gick till skolan. Vi har haft prov i arbetsmiljö och haft några diskussioner och nu är kursen slut. SKÖNT SKÖNT SKÖNT. Jag är klar i gymnasiet, klar på Björkhagsskolan. Det ända som jag har kvar att göra är att på måndag ska grupprummerna städas och besiktas, träning i kyrkan inför studenten och på Tisdag ska HP gå runt hammardammen tillsammans. På Onsdag är det studenten, så lär planera lite med klassen om vad vi ska göra då också. Mer om det får ni veta när jag vet.
Nu har jag nyss hjälpt min lärare Kristine med hur hon ska göra när hon ska beställa hårförlängning. Och jag ska snart åka hem, ska lägga mig ute och sola i några timmar på studsmattan nu sen ska jag städa mitt rum, duscha och fixa mig inför studentbalen ikväll, jag ska inte vara med men ska dit och kolla på Elin och alla andra när dom kommer i sina fina klänningar.
Nu kommer mamma snart och hämtar mig så vi hörs efter solningen.

Inga kommentarer: