lördag, juni 28, 2008

Sovdags!

För två månader sedan var det helt ljust ute vid den här tiden och nu är det kolsvart ute. Konstigt att det ändras så fort. Ibland på bara några dagar. Jag vill verkligen ha sommar länge till nu, kommer inte klara av slask, vinter och kyla. Fast sommaren har bara börjat.
Vi fick främmande här före 15 tiden idag och nu åkte dom, dom har vart här i över 9 timmar. Nu åkte dom hem och mamma och pappa ska gå och lägga sig.
Och därför ska jag stänga av datorn och gå ner till mitt rum, slå igång radion och lägga mig i sängen. Hoppas att jag kommer kunna sova inatt, men det tror jag nog.
I morgon är det ny dag och då är det start för tävlingen. Det ska bli roligt, vi får se om någon kommer vara med. Annars får ni veta lite fakta om olika piercingar en gång i veckan iaf.

Sov gott nu, för det ska jag göra!

Inga kommentarer: