måndag, juni 30, 2008

Måndag.

Godmorgon!
Igår vart det inge bloggande om vem som vann piercingsmycket eller om något annat för jag var jag var inte hemma. Kom hem efter tolv i natt. Jag spenderade första delen av kvällen i Gustafsson´s hus med syskonen Malin och Jenny, vi kollade på Behind the mask och He´s the girl. 2 stycken nya filmer, dock inte världens bästa. Senare på kvällen ringde min bror/ Jenny´s ex och frågade om vi ville komma upp till "deras" hus, dom har hus ihop men dom ska sälja det eftersom dom inte är tillsammans nå mer. Iaf, vi åkte dit men brorsan fick larm direkt (han är brandman) så vi fick sitta där själv. Vi spelade anden i glaset och mer säger jag inte, När Andrej kom hem så spelade vi ännu mer och det var riktigt läskigt. Sen kom mamma och pappa och hämtade mig och GusstN så skjutsade vi hem henne och jag åkte hem.
Mycket ihopvirrad text, jag vet. Men nu vet ni anledningen till att jag inte skrev något igår.
Nu har jag iaf kommit upp ur min sköna säng, ätit beasås, kycklingbitar och mos. Faktiskt JÄTTEGOTT. Ska hoppa in i duschen nu sen fixa mig, hörs efter det!

Inga kommentarer: