tisdag, juni 24, 2008

Planer!

Nu har jag ätit pastasallad med tonfisk, gjorde tzatsikidressing till. Det vart jättegott, förutom att det inte fanns fetaost hemma. Får ha det i nästa gång. Nu tänkte jag städa upp lite i mitt rum sen fixa mig lite för jag och mamma ska upp och handla sen förbi min bror en sväng för pappa är där och fixar något med huset.
Sommaren 2008 planer
Dags att börja planera vad jag vill göra i sommar, här kommer några saker som jag vet kommer hända.
*Ålandresa med mamma, pappa och Malin, sova på hotell en natt.
*Ålandresa över dagen med eckerölinjen och ta med bil så man kan åka och handla i mariehamn med bror Andrej, mamma och pappa.
* Resa till BORGVATTNETS prästgård (igen) i Augusti med Jenny, GusstN och typ 5 till personer.
* Furuvik med Jenny och GusstN.
* Prata om utlandsresa till höst med några kompisar.
Nu ska jag fixa lite här hemma och göra mig klar, men ni får veta mr om sommarplanerna ikväll. hörs senare.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Oowh furuvik, så mysigt :]]

Linnéa sa...

Borgvattnet! Dit vill jag fan också.