onsdag, maj 21, 2008

Onsdag!

Nu sitter jag i skolan nere vid HP-s datasal. Har haft Arkylmålning i morse i tre timmar men vi jobbade inte tiden fullt ut. Jag målade en Zebra, bild kommer upp senare idag när jag är hemma.
När vi kom till skolan vart det att plocka ihop 3 års samling av pantburkar i grupprummet som vi åkte och pantade, var förbi Denise och hämtade henne och skjutsade henne till bussen och köpte godis för pantpengarna som vi ska ha på mässan i morgon och bjuda på. Det vart en påse full med massa pappersgodisar.
Nu har vi lunch 1 timme så vi börjar 12:25, då är det två timmar Turism. Sen ska jag fara hem, städa mitt rum, vill säga dammsuga, dammtorka, plocka ihop och sen blir det att gå igenom mina två klädersgarderober.
Nu ska jag vara social med Elin, hörs senare!
Och Richard Rolf, om du läser det här. KOM NER TILL SKOLAN!!! Vi bits inte..

Inga kommentarer: