onsdag, maj 14, 2008

Opera hela kvällen.

Nu så är jag hemma igen, mamma släppte av min hos GusstN efter att vi vart och hälsat på mormor och Ingmar. Jag och GusstN satt och kikade på killar på helgon, eller rättare sagt HON kollade efter snyggingar.

Sen sjöng vi lite opera och jag pratade nått ord med älsklingen, sen gick vi ut och gick en lång promenad. Vi kände oss jätteduktiga och när mamma kom och hämtade mig så klappade hon till och med händerna åt oss. ha ha!
Sitter just nu uppe på stationära datorn, men ska bara borsta tänderna och sen traska ner och lägga mig och sova. Har ju studiedag i morgon men ska upp vid 8 för jag ska duscha och fixa mig sen ska jag och mamma åka och kika efter studentkläder.


Gusstn har ritat av sig själv som en fluga, mig som en sköldpadda med koaxlar och getben och Charles som en bäver! Syns dåligt här, kika in bilddagboken istället. (Står på sidan).
Nu ska jag stänga av datorn, sov så gott ! kram


Inga kommentarer: