lördag, maj 17, 2008

Irriterad och trött på det här.

Vädret gör ju inget bättre, snöar hela tiden och det blir bara mer och mer vitt på marken. Känner mig febrig och har ont i huvudet. Jag är stressad över allt med skolan och jag är irriterad på vissa personer som fan.
Pappa pratar med hans farbror Kurt ifrån Stockholm och han och hans son Johnny ska ut och flyga luftballong i morgon över Stockholm, jag vill också det men tyvärr är jag inte där nu så kan inte följa med. Men i sommar kommer dom och hälsar på säkert, sen nästa vinter fyller Kurt 80 år så då ska nog hela släkten (vi hoforsbor) åka dit och fira.
Jag funderar på att plugga projektarbete nu en stund, om det inte lämnas in med loggbok och allting så får vi inget slutbetyg så jag måste verkligen göra klart det.
Plugga plugga plugga och sova! Natti natti.

Inga kommentarer: