onsdag, maj 21, 2008

Jag och Elin.

Jag och Elin har snackat om morgondagen och mässan. Vi ska nämligen ha lika kläder på oss. Det blir svarta leggings, vit kjol, Svarta Handels T-shirten och klackdojs.
Det ska bli så roligt i morgon på mässan!
+ att vi har snyggast montet.
Annars så har jag lagt fram kläder till i morgon, fixat ljusslinga, skickat in lite arbeten till lärare, fixar med låtar och sånt till bärbara datorn, plockat ner kablar, digitalkamera, karamellfärg i en påse som jag ska ha med. I morgonbitti när jag bloggat fixar jag ihop datorn och dom kablarna.
Så nu är jag faktiskt nästan klar för kvällen, ska bara leta på ett till par leggings som Elin ska få låna sen duscha. Sen ska jag lägga mig så jag kommer upp i tid, en lång dag väntar framför mig.
Ha det så bra ikväll så hörs vi i morgonbitti, godnatt på er!

Inga kommentarer: