tisdag, maj 27, 2008

Irriterad och trött på det här.

PANIK!!
För det första blir jag så förbannad på att mamma hela tiden skriker och tjatar om att det är mitt eget fel att jag har fullt upp med skolan nu och får plugga hela dagarna. Jo, tack jag vet att jag själv har satt mig i den här situationen att jag har så mycket och göra nu veckan innan betygerna sätts. Men det blir då inte bättre av att hon skriker och gnäller mer på en. För just nu mår jag verkligen inte bra i huvudet.
Idag och alla andra dagar i veckan som är kvar är det plugga STENHÅRT, varenda minut är värd just nu och varenda minut ska gå åt till pluggande. Men lovar att jag kommer uppdatera så mycket jag kan, men om jag försvinner nån dag vet ni att jag pluggar.
Är hemma nu iaf, klarade Naturkunskapsprovet. Gjorde det muntligt och jag gick därfrån med Godkänt i ämnet. Är glad över det, för efter första lektioner i Naturkunskap ville jag aldrig mer gå dit igen. Var också och skrev ut betygerna i skolan, men alla ämnen är inte ditsatta eftersom betyget sätts på Tisdag (om en vecka).
Dags att plugga! Önska mig lycka till.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lycka till<33