fredag, maj 23, 2008

Studentskylten har kommit!

Idag hämtade mor och far ut min studentskylt. Såhär vart den, hela syns inte på bilden. Men kan lägga upp mer sen ifrån studenten.

Det som jag har kvar att fixa till studenten är bara nya leggins och en bra BH utan band eller iaf en bh som man kan ta bort banderna på eftersom min klänning börjar vid brösterna. Men jag och mamma ska väl ta en repa till Valbo nån dag sen för att köpa det, om jag inte åker in själv eller något.
Måste köpa lite nytt smink också.



2 kommentarer:

Anonym sa...

Min pappa och mamma har varit underbara och hjälpt mig att betala hyra och räkningar under dessa tre år i falun. Nu när jag flyttar till Kalmar kommer jag ju få mer från csn, samt att jag kommer att jobba. Så då har jag råd själv, äntligen! :)

Tjockaste nallen i stan sa...

Haha, vad söt du var! :)