tisdag, maj 27, 2008

Kvällens planer.

Nu har jag pluggat och fixat i ordning allt tills i morgon, är lite nervös över redovisningen men det är bara för klassen så det är helt lugnt ju. GusstN har också ringt och pratat lite och jag gav förslaget att åka iväg till nån sjö nu ikväll och grilla lite marsmallows och snacka. Men vi får väl se om hon hör av sig snart igen.
Om vi åker iväg så ska jag skippa pluggandet ikväll, skulle vara skönt att göra något annat än att sitta framför datorn hela dagarna, speciellt i det här underbara fina solvädret. Om det inte blir av ska jag sätta igång och göra ALLA uppgifter i Org. ledarskap som jag sa tidigare.
Vart inte så mycket bilder tagna idag, bara ett kort på Elin sen hittade jag en bild på mig.
Elin slog sig ner på backen idag vid skolan, riktigt skönt väder idag.

Hittade världens snyggaste borsta tänderna bild på mig själv.
Det där var för ett år sedan nu ungefär, hade ingen septumpiercing eller nått.

Inga kommentarer: