fredag, maj 16, 2008

Klippa gräs är inte min grej.

Åh underbara regn, blöta foppatofflor, blöta strumpor och kliandes ögon och har i både rygg och armar. HALLELUJAH!! Aldrig mer, okej ?
Förutom att inte mormors gräsklippare funkade så vart det blött, kallt och jobbigt att dra brorsan gräsklippare jag använde istället och den åkte nå pluppar bort ifrån titt som sätt så det man håller i (styret) lossnade, så fick leta på dom i gräset också. Mormors går själv så man behöver bara gå med den men den funkade såklart inte., har så ont i händerna nu och jag är kall och blöt och har gräs upp till knäna och kvistar i håret. Hon har så mycket busskar (taggbuskar) på tomten och då ska man klippa runt dom, jomenvist.
Nu ska jag ta mig en lååååång dusch och sen blir det nog film hos GusstN ikväll!

Inga kommentarer: