tisdag, maj 13, 2008

TISDAG!

Godmorgon!
Jag är hemma fortfarande för jag pratade lite med Ante nyss och vi börjar inte förns 13:10 för timmarna i Bransh & Produktkunskap är slut så det vi inte gjort får vi göra när vi vill och lämna in så fort som möjligt. Jag och Elin bestämde igår att vi skulle träffas och göra alla 10 kapitel vi inte gjort i ämnet men hon ligger och sover så får inte tag på henne.
Jimmy ringde nyss också och frågade vart jag och Richard var, men han är ju "sjuk" och ligger hemma och sover också. Så han får man väl inte se denna vecka i skolan. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu för jag har inge papper eller böcker här hemma så kan inte plugga något nu hemma, men när jag börjar har jag två timmar Naturkunskap, första timmen plugga och andra timmen prov, slutar 15:30.
Blir att traska upp och dricka morgonkaffe nu för bror Mattias är här hör jag.
Ha en trevlig dag!

Inga kommentarer: