onsdag, maj 28, 2008

Hallå där!

Nu är jag äntligen klar, det vart 14 sidor. Ska skicka iväg det till läraren nu sen ska jag skicka iväg mina Org.Ledarskap till en annan lärare.
Jag vet vilka ämnen jag tyvär kommer gå IG i men det går inte att göra något åt det nu, och jag vet vad jag ska göra i morgon och lämna in för att få G i några av dom ämnerna. Har lite i org.ledarskap att göra i morgon, sen ska jag gå igenom Näthandel B och skriva ut och ge till Leif och se om han kan ge mig högre betyg i det.


Nu käns det verkligen att jag börjar bli klar i skolan, mer än vad jag gjort kan jag inte göra just nu. Jag skulle tänkt på allt tidigare för att slippa några IG-n. Men nu är det som det är och jag ska se till att vara glad på studenten för allt jag gjort under dom här 3 året på Björkhagsskolan. Det värsta nu är att nu på måndag och hela den veckan börjar vi en ny kurs i skolan. Arbetsmiljö ska vi ha 8:15-15:30 varje dag. Så det är bara att se till att vara där varje dag och på varje lektion för att klara den kursen.

Lite bilder då..



Det syns dåligt , men det är tre av mina tavlor jag gjort på Akrylmålningen. Ska knäppa och ladda upp mer kort nån annan dag.




Nu är det där träderna borta. Pappa har sågat ner massa idag. Och det ena trädet ramlade mot bilen och morsan ba skrek rakt ut, och trädet hamnade precis så att den snuddade bilen bara. haha vart inte så mycket bilder idag, filmade när pappa fällde trädet men det orkar jag inte ladda upp.
Jag är jättetrött nu så jag ska äta kvällsmat nu, klockan är 22:15, sen duscha och plocka ihop vad jag ska ha med mig till skolan i morgon. Sen sova!
GODNATT!

Inga kommentarer: