måndag, maj 19, 2008

Helt slut i ögonen och huvudet!

Nu sitter jag i mitt rum, smådarrar för jag fryser, nyser titt som tätt för jag har blivit förkyld.
Just nu är det mycket tankar i huvudet, allt i skolan som LÄR göras, allt hemma och vänner hit och dit. Jag undrar verkligen när allt ska bli lugnt, det lär ju bli efter studenten.
Jag är så trött i ögonen nu, dom svider och är helt röda. Har suttit och pluggat hela dagen idag, men är fortf. inte klar med Paris-resan. Den lär göras i morgon och skickas in.
I morgon börjar jag inte förns 13:10 men ska dit lite tidigare tror jag för jag och Elin ska plugga Bransh & Produktkunskap. Vi har bad på morgonen men det finns hajar i bassängen så jag hoppar inte i, det är därför jag väljer sovmorgon.
Nu ska jag krypa ner i sängen och sova så huvudet och ögonen får vila så jag överlever en dag till. Natti på er!

Inga kommentarer: