måndag, maj 26, 2008

Nykterist?



Hittade en sån sjukt rolig bild på mig själv, men pga att jag såg förjävlig ut så får ni bara se dom blöta och rödspränga ögonen. Jag var full som en alika där och Jenna gav mig inte läsken och då började jag grina. Jag sprang runt med ett pannaband på mig och bh-n utanför kläderna. Alla kallade mig Björn borg och jag låg och sa poccahontas i flera timmar och plockade ner tavlor ifrån väggarna. Det fick jag höra dagen efter.
Det var för 1,5 år sedan nu.
Idag dricker jag ingenting, men på studenten blir det väl att dricka lite eftersom nästa alla kommer göra det. Gillar inte alls alkohol och jag klarar mig utan det. Behöver inte vara ute och festa varje helg eller något. Har aldrig vart ut på krogen i Sverige heller, bara i Bulgarien och Åland. Men har pratat lite med DillaN om att vi ska ta en vända på krogen i Falun här framöver.
Kan nog inte säga att jag är nykterist eftersom jag dricker 2 gånger om året typ, men jag är då inte i behov av alkohol som nästan alla ungdommar i dagens samhälle är.

Inga kommentarer: