torsdag, maj 22, 2008

Mässa dag 1.

Jag är hemma, jag är trött, jag har ont i fötterna och är helt slut i huvudet!
Nu ska jag äta, dricka, packa upp alla kläder jag haft med mig till Elin, koppla in bärbara datorn i källaren (om jag orkar), ska ändå ha den i morgon på mässan också. Sen ska jag byta om och lägga mig och vila till 21:00 då det är TV som gäller. Ett STORT plus med mässan var att vi fick ha tillgång till Internet, men det hinner man inte sitta på iaf. :(
Den här dagen tog på krafterna, får se hur det blir i morgon. Då blir det ännu värre än idag. Men då blir det inte högklackade skor kan jag säga.
Här har ni lite bilder.....
Roffe den idioten tog en mugg och drack ifrån vattnet som stått och pyst med ånga hela dagen.
Var även jättemånga småpojkar som sprang och hämtade muggar för att smaka också.
Vart en vända att inhandla ALKOHOLFRI cider också som vi bjöd på, sen där ser ni min dimmgrej, grön ljusslinga runt skålen och grän karamellfärg i.

Min palestinasjal blev bra som duk, min bärbara datorn, broschyrer om Handels-P och filmen som stod och rullade under alla timmar, jag har gjort den faktiskt.


Elin sitter och tar det lungt efter allt arbete, å vi fick bara ha en stol i montern så vi blev förbannad som fan!

Såhär såg det ut i början när vi kom dit och började ordna med allt!
Hörs senare ikväll!




Inga kommentarer: