söndag, maj 18, 2008

Godnatt för mig!

Nu har GusstN och hennes syster Jenny precis åkt hem och jag har ätit "kvällsmat" som bestod av rostmacka och pärondryck. Har borstat tänderna och tänkte precis hoppa i säng, har läst alla bloggar nu och sånt.
Jag, Jenny och GusstN har spelat Guitar Hero, men det var mest jag som spelade eftersom dom inte kan. Sen kollade vi på Björnbröder, jag älskar den filmen.. Speciellt älgarna. Men den är sorlig också så man sitter ju med en klump i halsen ena sekunden och andra skrattar man för älgarna är så roliga.
I morgon är det skola och det kommer vara fullt upp hela veckan nästan, förutom på Torsdag och Fredag för då är det mässan, äntligen säger jag för jag har verkligen längtat till den. Men är nervös för det är jag som ska ha allt ansvar för ALLTING, jag ska stå hela tiden båda dagarna och dom andra i klassen ska stå en timme var med mig, dom ska byta av med varandra.
Går mellan 9.35 - 15.30 i morgon så vi hörs när jag kommer hem! Natti...

Inga kommentarer: