fredag, maj 16, 2008

FREDAG!!

Godmorgon eller god förmiddag?
Kan säga att i morse när klockan ringde vid 06:30 var det inte lätt att komma upp. Jag gick upp vid 07:45 och börjar 08:15. Men var i skolan i tid, var dock bara jag, Elin oc Ante där i klassen idag. Så det var lugnt och vi kunde jobba ganska mycket med Organisation & Ledarskap.
Sen drog jag till bruket (affärern) och mötte mamma och handlade lite, och nu är jag hemma. Egentligen slutar jag inte förns 15:30 men vi har inga lektioner förns på eftermiddagen sista timmen, så då jobbar man hemma. Och jag skulle egentligen klippa mormor´s gräsmatta idag men det regnar ju så det går inte så bra idag, får bli nån annan dag i helgen eller senare idag.. Det visar sig.
Måste bara säga också att jag är lycklig idag fast jag är helt trött och slö, för jag såg att dom börjat med Pepsi Max 2 liters. Jag älskar Pepsi max, det finns inget som är godare än det. Skulle kunna leva på det, GLAD!!!!!
Nu blir det lax i ugnen, potatis och majssallad jag ska göra! Hörs sen..

Inga kommentarer: